17 Φεβ 2015

Βασίλης Λούκας και Δανάη Τασιούλη : η συνάντηση


H Δανάη Τασιούλη μιλάει για το νέο βιβλίο της "Δίδυμοι Άγγελοι".

Όταν η Δανάη μου μίλησε για το βιβλίο της που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΙΒΙΣΚΟΣ.
1. Πες μου δυο λόγια για το βιβλίο σου «ΔΙΔΥΜΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ, Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΗ ΜΟΙΡΑ» .
Oι "Διδυμοι Αγγελοι" ειναι το πρωτο παραμυθι που εχω γραψει.εχουν περασει δεκα χρονια απο την στιγμη που εγραψα το πρωτο μου κεφαλαιο, ειναι ενα μυθιστοριμα με αρκετα φανταστικα στοιχεια.
Διαδραματιζεται αναμεσα σε τρεις κοσμους οι οποιοι συνδεονται με εναν μαγικο τροπο και δημιουργει στον αναγνωστη εντονες εικονες.  Διαφορα πλάσματα,φανταστικα, παιζουν κι αυτα τον δικο τους ρολο
στην ολοκληρωση του παραμυθιου.ειναι μια φανταστικη ιστορια με σκοπο να "ταξιδεψει" τον αναγνωστη σε αλλες πραγματικοτητες.
2. Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τη συγγραφή;  
 Η συγγραφη στη ζωη μου ηρθε εντελως τυχαια.Ηταν κατι που δεν πιστευα οτι μπορω να κανω και με την βοηθεια τον φιλων μου ολοκληρωσα το πρωτο μου παραμυθι. Στην πορεια ηταν κατι που μου ερχοταν αυθορμητα και ετσι συνεχισα. Αυτος ειναι ενας λογος που δεν μπορω να βαλω τον εαυτο μου στην κατηγορια των συγγραφεων γιατι πιστευω πως αυτος ο τιτλος εχει μια ευθυνη, μια βαρυτητα. Προτιμω τον τιτλο της "παραμυθους" μιας και η συγγραφη για μενα ειναι κατι που προκυπτει αυθορμητα.
3. Τι ήταν αυτό που σας οδήγησε στο να γράψετε το συγκεκριμένο βιβλίο; 
Αυτο που με οδηγησε στην συγγραφη του συγκεκριμενου βιβλιου ηταν η αναγκη για εκφραση, τα κατα καιρους ονειρα που εβλεπα και ο αυθoρμητισμος της ηλικιας μου. Αρχισα να γραφω τους Διδυμους Αγγελους οταν ημουν 19  ετων και τους ολοκληρωσα στα 22 μου.

4. Ποιο θεωρείτε πως είναι το δυσκολότερο κομμάτι της συγγραφής ενός βιβλίου; 
Το πιο δυσκολο κομματι στην συγγραφη για εμενα ειναι η συνταξη και η ορθογραφια. Ποτε δεν ημουν καλη σε αυτο και ευτυχως που υπαρχουν ανθρωποι για να με διορθωνουν. Απορω με την υπομονη τους (χαχαχαχαχαχα). απλα παντα εστιαζα στην ιστοιρια, την δομη του εργου και παθιαζομουν με την συγγραφη με αποτελεσμα να μην ριχνω δευτερη ματια στα γραπτα μου και γι αυτό ευχαριστώ όλους τους επιμελητές που έχουν τη "ματιά" του στο γραπτο μου.
5. Αλλάζει η καθημερινότητά σας κατά το διάστημα που γράφετε;
Εντελως..θυμαμαι πως καθε φορα που επρεπε να γραψω ενα επιλπεον κομματι του εργου ηταν σαν να μην βρισκομουν σε αυτον τον κοσμο. Σαν κατι να γεννιοταν απο μεσα μου και επρεπε με καθε τροπο να το εκφρασω. Δεν μπορω να περιγραψω εκεινες τις στιγμες ομως οταν εγραφα ηταν σαν να ζουσα τις στιγμες που προσπαθουσα να περιγραψω. Υστερα , επιστροφη στην πραγματικοτητα.
6. Απευθύνεστε σε συγκεκριμένο κοινό; Έχουν τα βιβλία σας θέματα που μπορούν ν'αγγίξουν όλες τις αναγνωστικές ομάδες;
Το κοινο που μπορει να συγκινηθει με το παραμυθι μου κυμαινεται απο 14 εως 30 ετων πιστευω..ειναι ενα παραμυθι για μεγαλα παιδια.οχι δεν θα ελεγα πως μπορω να αγγιξω ολες τις αναγνωστικες ομαδες. μακαρι να μπορουσα, ομως οχι. ειναι μοναχα για αναγνωστες που αρεσκονται σε φανταστικες ιστοριες..σε ιστοριες που τους οδηγουν εντελως εκτος πραγματικοτητας..σε μια ιστορια που δεν θα μπορουσε να ειναι αληθινη.
7. Ποιες ήταν οι πρώτες εντυπώσεις από τους αναγνώστες;
Οι εντυπωσεις που εχω απο τους αναγνωστες ειναι λιγες ομως ειναι σημαντικες για να καταλαβω τις διαθεσεις τους. Το θετικο ειναι πως ολοι το διαβασαν μεχρι το τελος και πιστευω πως αυτο ειναι αρκετη επιτυχια για το βιβλιο μου. Πολλες φορες εχει τυχει και σε εμενα σαν αναγνωστρια να αφησω ενα βιβλιο στη μεση γιατι δεν με ενθουσιαζε να το διαβασω μεχρι το τελος. Δεν ηθελα σε καμια περιπτωση να συμβει αυτο στο παραμυθι μου..Θελω να κραταει των αναγνωστη μεχρι και την τελευταια λεξη.. Εαν αυτο το πετυχω για μενα θα ειναι τεραστια επιτυχια.
8. Ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος των βιβλίων μέσα σε αυτές τις δύσκολες εποχές που διανύουμε; 
Ο ρολος των βιβλιων. Δεν ξερω. Εξαρταται απο την κατηγορια του βιβλιου. Βεβαια διανυουμε πολυ δυσκολες εποχες και οχι μονο στον χορο των εκδοσεων και των βιβλιων αλλα γενικα. Αυτο ομως δεν σημαινει πως επειδη υπαρχει μια καμπη θα πρεπει και να απογοητευομαστε. Ενα καλο βιβλιο παντα το εχουμε αναγκη..ισως οι δυσκολες εποχες ειναι και μια παραπανω προκληση για τους ιδιους τους δημιουργους.ποιος ξερει. 

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo

Δεν υπάρχουν σχόλια: