3 Νοε 2010

«Ξεκίνησα σερβίροντας τσάϊ στο στούντιο»



Chris Tsangarides
«Ξεκίνησα σερβίροντας τσάϊ στο στούντιο»

Είναι διεθνώς καταξιωμένος. Είναι παραγωγός μηχανικός ήχου και συνθέτης. Έχει στο ενεργητικό του μια υποψηφιότητα για Grammy για τη συμμετοχή του στο κλασικό album των Judas Priest, "Painkiller" το 1991! Ο Chris Tsangarides είναι ένας διάσημος έλληνας που έχει κάνει πολλά μέχρι σήμερα στο χώρο του ρόκ.
http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&la=2&catid=0&artid=1276587&pg=1




Έχει βάλει στη διάρκεια της μακρόχρονης πορείας του την υπογραφή του στην παραγωγή και ατον ήχο σε μερικά από τα πιο σημαντικά album όλων των εποχών. Ενδεικτικά σας αναφέρω εδώ συνεργασίες του με συγκροτήματα όπως είναι οι Black Sabbath οι Judas Priest οι Japan,οι Depeche Mode, Sisters of Mercy Thin Lizzy και καλλιτέχνες όπως ο Ozzy Ozbourne ο Ian Gillan, ο Gary Moore, ο Yngwie Malmsteen, ο Bruce Dickinson, ο Tom Jones.
Η εμπειρία της συνομιλίας μου μαζί του ήταν πηγή έμπνευσης. Τον αφήνεις να μιλάει και μαθαίνεις πράγματα, λεπτομέρειες, γεγονότα ενώ παράλληλα σου δίνεται η ευκαιρία να απομυθοποιήσεις πολλά.
«Ήταν το 1975 όταν πρωτομπήκα στα Morgan Studios που αργότερα μετονομάστηκαν σε Battery Studios στο Λονδίνο. Ήμουν δεν ήμουν 17 όταν μπήκα στα Morgan. Πρέπει να σου εξομολογηθώ ότι ξεκίνησα σερβίροντας τσάϊ στο στούντιο εντελώς ψαρωμένος και στη συνέχεια εξελίχτηκα σε αυτό που είμαι σήμερα. Ήμουν πολύ τυχερός γιατί όλοι οι τεράστιοι στάρ του σήμερα τότε ήταν στο ξεκίνημα τους και σιγά σιγά με τους περισσότερους από αυτούς γίναμε φίλοι».

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo

Δεν υπάρχουν σχόλια: