8 Νοε 2011

Keep Walking Project



Στο πλαίσιο, του Keep Walking Project , της νέας καμπάνιας του Johnnie Walker πραγματοποιήθηκε μια διεθνής έρευνα, το «The Progress Index», σε 11 χώρες αναφορικά με την αλλαγή στην έννοια της προόδου και την εξέλιξή της μέσα στην επόμενη δεκαετία. Η έρευνα που έγινε σε δείγμα 11.000 ατόμων κατέδειξε μεταξύ άλλων ότι:



- Πάνω από τους μισούς (52%) ερωτηθέντες παγκοσμίως δηλώνουν ότι η επιτυχία δεν στηρίζεται μόνο στον πλούτο

- Δύο στους πέντε (42%) δεν πιστεύουν ότι τα υλικά αγαθά σημαίνουν επιτυχία

- Το τέλος της κουλτούρας του «εγώ» στον Δυτικό κόσμο σηματοδοτεί μία εκ νέου εκτίμηση για την κοινότητα και τη συνεργασία





Ενώ συγκεκριμένα για την Ελλάδα:

- το 23% των Ελλήνων θεωρεί ότι η αναζήτηση της πραγματικής αγάπης θα είναι ό,τι πιο σημαντικό στο μέλλον

- το 32% των Ελλήνων θεωρεί τον εαυτό του επιτυχημένο είναι όταν μπορεί να προσφέρει κάτι πίσω στην κοινωνία

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo

Δεν υπάρχουν σχόλια: