28 Μαρ 2011

Michael Bolton Ερωτευμένος με την Ελλάδα


Eίναι ένας καλλιτέχνης που διαθέτει το δικό του αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας και των διασήμων στο Χόλιγουντ. Oπαδός του ωραίου φύλου κι ένας από τους κορυφαίους ερμηνευτές παγκοσμίως. Βρέθηκε στην Ελλάδα για συναυλίες και μου μίλησε αποκλειστικά.
Διαβάστε ένα θέμα μου που δημοσιεύτηκε παλαιότερα στο Λοιπόν.


http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=14103&subid=2&pubid=3391642&tag=10741http://www.blogger.com/img/blank.gif

Μάικλ Μπόλτον: Είμαι ερωτευμένος με την Ελλάδα
Οταν τον συνάντησα, με πρόλαβε και άρχισε να μιλάει πρώτος για την Ελλάδα, της οποίας δηλώνει λάτρης. «Είμαι αρκετές ημέρες στην Ελλάδα και μου αρέσει πολύ. Μπορώ να πω ότι έμαθα πολλά. Για τη θάλασσά σας, για τα νησιά σας και για τα μάρμαρα του Παρθενώνα. Να φανταστείς ότι ακόμη και την τελευταία ημέρα μου την αξιοποιώ με μία μίνι κρουαζιέρα σε δύο κοντινά νησιά. Είναι ένα μικρό δώρο-έκπληξη σε μία από τις κόρες μου που είχε τα γενέθλια της στις 7 Ιουλίου και ταξίδεψε μαζί μου».

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo

Δεν υπάρχουν σχόλια: